de start: gids voor lokaal internet shoppen
Glissy is een initiatief van Jeanette Bleijenberg en oorspronkelijk begonnen als uitgever van een lokale internetgids. Vandaar de naam: Gids voor Lokaal Internet Shoppen.
In 2008 is glissy gestart met het opzetten en uitgeven van een lokale gids waar alle bedrijven uit die betreffende plaats met hun internetadres vermeld staan.
Helaas heeft de beruchte kredietcrisis roet in het eten gegooid. Dit was duidelijk niet de tijd om een nieuwe uitgave goed in de markt te zetten. Ik heb moeten besluiten de uitgave van nieuwe gidsen uit te stellen tot een beter ondernemersklimaat.
In 2009 zijn er een twee gidsen verschenen: editie Eijsden-Margraten en editie Maastricht.
Je kunt die downloaden en bekijken:
– editie Eijsden-Margraten
– editie Maastricht
het bedrijf
Na deze turbulente start heb ik besloten me te richten op het maken van websites. Tijdens de gids-periode is me gebleken dat daar grote vraag naar is.
Ik was destijds al gestart met een cursus en had de eerste websites al gemaakt.
In de loop der tijd kwam er steeds meer vraag naar een totaal oplossing: niet alleen websites maken, maar ook het maken van een bedrijfslogo, het ontwerpen van drukwerk, de vindbaarheid op het web e.d.
Zo is het bedrijf langzaam gegroeid naar het huidige vakgebied.
de persoon achter het bedrijf
Ik ben afkomstig uit Oud-Beijerland (Zuid-Holland) en woon sinds 1996 in Maastricht.
Van oorsprong ben ik secretaresse. Ik heb veel ervaring opgedaan op het gebied van secretariaat en de administratieve opzet van nieuwe ondernemingen. (huisstijl, opzetten secretariaat, drukwerk, mailings, website)
Door mijn grote interesse voor het internet en websites heb ik diverse studies gevolgd over het ontwerpen en bouwen van websites, grafisch ontwerp en online marketing.
Het is een vakgebied dat constant in beweging blijft. Om de kennis op peil te houden, volg ik regelmatig cursussen en lees ik veel (vak)literatuur.
«bekijk profiel op LinkedIn»
de klant
Mijn streven is om de ondernemers die mijn hulp inroepen, zoveel mogelijk werk uit handen te nemen. Zo kunnen zij zich concentreren op hun specifieke vakgebied.
Klantgericht en Klantvriendelijk: beide met een hoofdletter. Bij glissy sta jij centraal. Jij krijgt alle aandacht die je verdient. Ik denk met je mee, zodat het eindresultaat precies zo wordt als jij bedoelt.
Mijn doelgroep is vooral op het MKB, ZZP-ers en starters.
nader kennis maken?
Geïnspireerd door het bovenstaande?
Neem contact op voor een kennismaking en ontdek wat ik voor jou en je bedrijf kan betekenen.